מה חשוב לדעת לפני בניית אתר מכירות
בניית אתרים

מה חשוב לדעת לפני בניית אתר מכירות

ניתן לבנות את עמוד המכירה במספר שיטות ובהתבסס על פלטפורמות שונות. אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת וזה לא משנה אם אתה רוצה לבנות אתר בוורדפרס, דרך Wix או כל פלטפורמה מקוונת אחרת. כדי לבנות אתר מכירות, כדאי להכיר כמה מושגים בסיסיים אותם נציג בפניכם.

מה זה דומיין?

דומיין הוא השם תחתיו יופיע האתר שלך באינטרנט. רצוי לבחור בשם ייחודי שישויך לחברה בצורה כזו או אחרת. תוך שניות אתה יכול לבדוק באינטרנט אם הדומיין המבוקש כבר נלקח או שניתן להשתמש בו.

על אירוח

בניית חנות וירטואלית, אתה לא רק צריך פלטפורמה לבניית אתרים, אלא גם שירות אירוח אתרים. שירות האחסון מתבסס לרוב על חבילות שונות ועליכם לבחור חבילה המתאימה לצרכי העסק שלכם מבחינת נפח האתר, כמות הדפים, כמות הגולשים הצפויים וכדומה. הדבר השני החשוב הוא לבחור אחסון בשרתים אמינים אשר לספק מערכת גיבוי, התאוששות מאסון, תמיכת לקוחות זמינה.

בניית דף מכירה הנתמך על ידי SEO

פעם, קודם כל בנו אתר מכירות ורק אז התחילו לחשוב על קידום ושיווק. כיום, כבר בשלב בניית אתרי מכירות, מומלץ לכלול את קידום באינטרנט ו-SEO (אופטימיזציה). המשמעות היא שאתר כזה יעבור אופטימיזציה של גוגל וישיג חשיפה גדולה בזמן קצר יחסית.

טעינה מהירה ובטוחה

בעת בניית אתר מכירות, כדאי לקחת בחשבון את מהירות הגלישה באתר ורמת האבטחה. הקהל של היום הוא מאוד מתוחכם ומשתמשי אינטרנט רבים לא יבחרו לקנות בחנות ללא פרוטוקול אבטחה חזק. כמו כן, חשוב שהאתר יבנה כך שיספק גלישה חלקה וטעינה מהירה בכל מכשיר. אתרים שנטענים לאט (גם אם הם נראים נהדר) אינם מניבים ביצועים טובים. בשל חוסר הסבלנות של הגולשים, הם יינטשו מהר מאוד.

ממשק איכותי

אחרון חביב: ממשק וניווט. חשוב שחווית הגולש תהיה מיטבית. ממשק המשתמש או תפריט הניווט של החנות צריכים להיות איכותיים, נוחים ומזמינים. כל עמוד באתר עצמו אמור להצליח, אך יש לשים דגש מיוחד על העמודים המרכזיים וייעול תהליך הרכישה. תהליך רכישה איכותי, ידידותי ונוח מוביל למקסום המכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן