איך מקדמים חנות באינטרנט
בניית אתרים

איך מקדמים חנות באינטרנט

המכירות בחנויות מקוונות ובמסחר מקוון ממשיכות לשבור שיאים. מכיוון שיש הרבה חנויות מקוונות, זו משימה לא פשוטה להתבלט מהמתחרים. כבר לא מספיק להשיק אתר איכותי שנראה טוב. חשוב לא פחות לקדם חנויות מקוונות בצורה נכונה. קידום באינטרנט מביא לעלייה עקבית במספר הגולשים המגיעים לחנות. קידום איכותי שואף בדרך מיוחדת להביא גולשים רלוונטיים לחנות מסוימת. כלומר, אנשים שכרגע או בעתיד הקרוב צריכים את המוצרים שהחנות המקוונת מספקת להם.

קידום בחנות מקוונת והאם זה משתלם

לפני שנתאר בקצרה את הסוגים המקובלים והיעילים של קידום חנויות מקוונות, אולי כדאי לדעת אם זה משתלם. עבור עסקים הפועלים באינטרנט, המטרה של קידום באינטרנט היא לייצר תנועה לאתר ומכירות. זוהי צורת הפרסום הפעילה ביותר, כאשר היא נעשית כראוי. הצורה הנכונה של קידום חנות מקוונת מבוססת על מספר דברים:
1. הכרת הלקוחות – אפיון קהל היעד הטבעי של החנות.
2. היכרות עם מגוון פלטפורמות פרסום באינטרנט – התומכות קידום חנות וירטואלית.
3. מבחן אפקטיביות – שימוש בכלים אנליטיים וסטטיסטיים, על מנת לשפר את טכניקת הקידום ולייעל את קידום החנות, תוך בדיקת תוצאות מתמדת.
4. עלות מול תועלת – קידום חנויות מקוונות, שנעשה ביעילות, יעלה פחות ממה שהוא מייצר לעסק. כלומר, ביחס להשקעה בשיטת הפרסום והשיווק הזו מקבלים הכנסות גבוהות יותר. רווחיות החנות עולה וקהל הלקוחות והיקף העסקאות גדלים.

מהם סוגי הקידום באינטרנט לחנויות מקוונות

ישנן טכניקות שונות לקידום חנויות מקוונות, אך באופן כללי ישנם שני כיוונים אפשריים. כיוון אחד נקרא קידום אורגני. כיוון שני נקרא קידום ממומן. חשוב לציין שניתן לשלב את שתי השיטות במידת הצורך.
קידום אורגני נועד להביא לחשיפה גבוהה לחנות, דרך גוגל. שימוש בטכניקות של מקדמי אתרים, לחזק את הדירוג. כלומר, ברגע שגולש יבצע חיפוש בגוגל לפי ביטוי או מילים רלוונטיות לעסק, החנות תופיע במיקום גבוה – דירוג שמביא גולשים רבים ללחוץ על הקישור ולגשת לחנות. קידום ממומן נעשה באמצעות הצגת קישור לעסק בתוצאות החיפוש, אך עם ציון כי מדובר במודעה בתשלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן